Portal_background_image

برگزاري جلسه 63 ام كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان

63 امین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان فرمانداری های تابعه استان به عنوان مسئولین رسیدگی به دفاتر پیشخوان شهرستان و نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی استان در تاریخ 96/8/8 در استانداری برگزار گردید .

شصت و سومین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان تام الاختیار دستگاههای خدمات دهنده و فرمانداری های تابعه استان به عنوان مسئولین رسیدگی به دفاتر پیشخوان شهرستان در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید .در این جلسه که به دلیل همزمانی با جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان ساوه در محل فرمانداری ساوه برگزار گردید جناب آقای مهندس یساولی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و دبیرکارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین جناب آقای دکتر رحمانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو کارگروه دفاتر پیشخوان از طریق ویدئو کنفرانس از محل فرمانداری ساوه در جلسه کارگروه حاضر گردیدند . در ابتدای جلسه با که موضوع احصاء خدمات تصدیگری دستگاههای اجرایی استان برگزار گردید پس از توضیحات خانم یحیی مسئول دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان در خصوص لزوم واگذاری خدمات دستگاهها به دفاتر پیشخوان ، جناب آقای آقاباقری رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در خصوص چگونگی تهیه فلوچارت خدمات الکترونیکی و تصدیگری دستگاه توضیحاتی را بیان نمودند و سپس نمایندگان دستگاههای مدعو نسبت به ارائه گزارش و بیان سوالات خود در خصوص ارائه این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان نمودند . درادامه جناب آقای یساولی از فرمانداری ساوه از طریق ویدئو کنفرانس با تاکید بر واگذاری خدمات تصدیگری دستگاهها به دفاتر پیشخوان  از دستگاههای مدعو خواستار گردیدند که در احصاء خدمات و برگزاری جلسات کارشناسی واگذاری خدمات و عقد تفاهم نامه فی مابین دستگاه و انجمن صنفی تسریع گردد.

در این جلسه مصوب گردید دستگاههای حاضر در جلسه از تاریخ برگزاری جلسه تا دو هفته آینده ضمن بررسی کارشناسی ، جهت احصاء خدمات قابل واگذاری دستگاه به برگزاری جلسه با حضور نماینده کارگروه دفاتر  پیشخوان خدمات دولت و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان  اقدام نمایند .

انتظار می رود با توجه به فراهم بودن بستر لازم جهت واگذاری خدمات مذکور به دفاتر پیشخوان تا پایان سال جاری شاهد واگذاری حدود 70خدمت از مجموع 10 دستگاه اجرایی به دفاتر پیشخوان سطح استان باشیم .

در ادامه جلسه با توجه به دستور کار جلسه بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم در خصوص عملکرد دفاتر پیشخوان و درخواستهای دارندگان پروانه دفاتر انجام گردید . 

گالری تصاویر



کارشناس دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت


    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

     
     

    مطالب ویژه


















    اطلاعیه ها